LEDClear.nl- Logo - Beoordelingen

LEDClear.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.245 beoordelingen in totaal

Het artikel was niet voorradig, maar de afwerking van het terug storten van het bedrag ging snel! En de inhoud van de mails zijn er goed en duidelijk!
AM
Angela M.
Utrecht

11 jun 2024
Levering snel product kapot gekregen moelijk doen bij retour sturen allerlei handelingen doen uit printen zeggen ze terwijl je geen printer hebt kan toch veel makkelijker

Beoordelingen voor LEDClear.nl

31 jul 2024
22 jul 2024
26 jul 2024
Twee dagen later binnengekomen, niks “vandaag besteld,morgen in huis”
Antwoord van LEDClear.nl
29 jul 2024
Beste Morris, Het lijkt erop dat de verwarring te maken heeft met uw keuze voor PostNL. De informatie is duidelijk vermeld: als u voor PostNL kiest, wordt uw pakket voor 12:00 uur morgen bezorgd. Had u voor Trunkrs gekozen, dan zou de levertijd tot 23:59 uur morgen zijn, wat ook duidelijk in het afrekenscherm staat aangegeven. Het kan zijn dat deze informatie over het hoofd is gezien. Desondanks hopen we dat u tevreden bent met uw bestelling.
13 jul 2024
Snelle afhandeling en de juiste kleur
Antwoord van LEDClear.nl
1 aug 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle afhandeling en de juiste kleur. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
18 jul 2024
12 jul 2024
7 jul 2024
1 jul 2024
20 jun 2024
19 jun 2024
snel geleverd en prima kwaliteit en prijs
17 jun 2024
29 mei 2024
11 jun 2024
AM
Angela M.
Utrecht
16 mei 2024
Keurig op tijd bezorgd. Paar keer heb ik bedrijf gebeld en goed bereikbaar en goede antwoorden. Product in goede staat bezorgd.
SS
Slawek S.
Dirksland

Zeer professionele en betrouwbaar bedrijf.

Zeer professionele klantenservice. Een solide en betrouwbaar bedrijf met een zeer aantrekkelijk aanbod.
12 okt 2023
Snelle levering. Flexibel. Heb het product bij de winkel afgehaald. Ging allemaal zonder problemen
Snelle levering, snelle reacties van klantenservice en producten zijn tot nu toe goed.
Kan niet beter. Gewoon op tijd en in goede staat gekregen wat ik besteld had.
vlotte afhandeling Graag wat meer Symahelikopters o.a. S107 S102 S111 S026